SIGNATURA CONVENI TOTS DONAM UNA MÀ PER MES ABRIL 2015 – FEDERACIÓ D’ENTITATS D’ATENCIÓ A LA INFÀNCIA I L’ADOLESCÉNCIA BALEAR (FEiAB) – 31 MARÇ 2015

L’Ens Públic de Radiotelevisió de les Illes Balears i La Federació d’Entitats d’Atenció a la Infància i l’Adolescència Balear (FEIAB) han signat  un conveni de col·laboració, dins la campanya de Tots donam una mà per al mes d’abril aquest dimarts 31 de març

En el document signat ambdues entitats consideren necessari col·laborar amb la finalitat  de representar i promocionar els interessos educatius, socials i econòmics dels seus associats perquè puguin oferir a la societat un servei de qualitat. Defensar la professionalitat i la qualitat de l’atenció als infants i la joventut. Investigar i treballar per a fomentar i recolzar la creació de recursos adients a les necessitats dels infants i la joventut en situació de risc social i/o desemparament. Ser una eina al servei del seus associats per la millora dels serveis, impulsant: la formació  del personal, l’intercanvi d’experiències i la coordinació de projectes comuns. Treballar per tal d’aconseguir un marc jurídic i legal que permeti establir una situació de dret a les entitats federades, e intercanviar i promoure les bones pràctiques. (+INFO)

IB3 TELEVISIÓ

Carrer Madalena, 21