Portada > economia > El president de Sampol diu que l’empresa viu una injustícia

economia

El president de Sampol diu que l’empresa viu una injustícia

L’empresa Sampol recorre al Suprem la sentència de l’hotel de Barajas

El+president+de+Sampol+diu+que+l%27empresa+viu+una+injust%C3%ADcia

@ib3noticies

L’empresa mallorquina Sampol ha recorregut davant el Tribunal Suprem contra una sentència que l’obliga a pagar 21 milions d’euros per no haver construït un hotel a l’Aeroport de Barajas.

AENA va demandar l’empresa per incompliment de contracte, i vol recuperar el solar. El 2007, una UTE entre Enginyeria Sampol i l’hotelera Barceló, s’adjudicava el projecte d’AENA per a la construcció i explotació d’un hotel de 4 estrelles i 300 habitacions. Amb l’arribada de la crisi, el grup Barceló abandonà el projecte. Sampol va intentar cercar un altre soci per acabar el projecte de Barajas, però no ho va aconseguir i les obres es varen aturar.

El seu president diu que l’empresa viu una injustícia mentre espera la resolució del Tribunal.


L’empresa Sampol recorre al Suprem la sentència de l’hotel de Barajas


(Comenta-ho)

deixa un comentari

Cercador |

IB3 notícies


més contingut relacionat

L’actual sistema de pensions serà insostenible l’any 2050

L'economista Antoni Riera, director de la Fundació Impulsa, recomana plans d'estalvi privats

.

Les Illes Balears es presenten com a destinació de salut i benestar a Fitur Salut

Mallorca s'ha presentat també com una destinació cultural i patrimonial

L’elevat preu del lloguer a Vila també acaba amb els petits comerços

Segons dades de la PIMEEF, només resten a Eivissa un 10 per cent de tots els petits comerços que hi...

.

El Govern ofereix als hotelers col·laboració amb l’ecotaxa

La presidenta Armengol defensa l'aplicació de l'impost turístic davant les crítiques de la FEHM i les cadenes d'hotel

ENS PÚBLIC DE RADIOTELEVISIÓ DE LES ILLES BALEARS

Carrer Madalena, 21 07180 Polígon industrial de Calvià
(+34) 971 139 333

Servei d'Atenció a l'Audiència | AVÍS LEGAL

© Ens públic de Radiotelevisió de les Illes Balears

page':