notícies
La Federació Hotelera de Mallorca s’ha oposat, mitjançant...
Portada > > La Federació Hotelera de Mallorca s’ha oposat, mitjançant un comunicat, als nous canvis en matèria turística i agrària

Biel Barceló, ha concedit una entrevista al "Dues Voltes"

La+Federaci%C3%B3+Hotelera+de+Mallorca+s%27ha+oposat%2C+mitjan%C3%A7ant+un+comunicat%2C+als+nous+canvis+en+mat%C3%A8ria+tur%C3%ADstica+i+agr%C3%A0ria

@ib3noticies

Segons la CAEB, el Decret llei suposa una passa enrere pel que fa a la recuperació econòmica i a la creació d’ocupació. El conseller de Turisme, Biel Barceló, ha concedit una entrevista al programa d’IB3 Televisió “Dues Voltes”, en què ha assegurat que el Decret llei no suposa una paralització de l’activitat perquè potencia les reformes i les rehabilitacions i no les grans obres.

(Comenta-ho)

Deixa un comentari:

Cercador |

ESPECIALS

més contingut relacionat

.

El director Antoni Maria Thomàs recorda l’actor Joan Maria Melis

Dijous passat, per error, els informatius d'IB3 Televisió van afirmar que Antoni Maria Thomàs havia mort

.

L’hora d’Urbia i Ushuaïa a les semifinals de la copa del rei

Els mallorquins juguen la primera semifinal contra Unicaja, mentre que els eivissencs volen sorprendre el Terol

ENS PÚBLIC DE RADIOTELEVISIÓ DE LES ILLES BALEARS