notícies
La Federació Hotelera de Mallorca s’ha oposat, mitjançant...
Portada > notícies > La Federació Hotelera de Mallorca s’ha oposat, mitjançant un comunicat, als nous canvis en matèria turística i agrària

notícies

Biel Barceló, ha concedit una entrevista al "Dues Voltes"

La+Federaci%C3%B3+Hotelera+de+Mallorca+s%27ha+oposat%2C+mitjan%C3%A7ant+un+comunicat%2C+als+nous+canvis+en+mat%C3%A8ria+tur%C3%ADstica+i+agr%C3%A0ria

@ib3noticies

Segons la CAEB, el Decret llei suposa una passa enrere pel que fa a la recuperació econòmica i a la creació d’ocupació. El conseller de Turisme, Biel Barceló, ha concedit una entrevista al programa d’IB3 Televisió “Dues Voltes”, en què ha assegurat que el Decret llei no suposa una paralització de l’activitat perquè potencia les reformes i les rehabilitacions i no les grans obres.

(Comenta-ho)

deixa un comentari

Cercador |

ESPECIALS